uttråkad som fan !

1. Jag har insett att ja måste börja ta skolan på allvar
2. Jag lyssnar på 107.5 alltid
3. Jag pratar ofta om killar
4. Jag tycker om ma homies
5. Igår var jag på begravning
6. Min första riktiga kyss var med en barndoms vän
7. Jag avskyr korv och mjölk
8. Kärlek är nått ja älskar
9. Jag gillar att dansa/dampa till techno , hah X)
10. Jag kommer alltid att säga vad ja tycker
11. Jag är hemligt förälskad i jesse mc från john tucker most die och nån annan ...
12. Sist jag grät var hmm , faktisk ett tag sen nu
13. När jag är glad vet alla om det
14. När jag vaknar på morgonen går ja snällt upp för ja vet att annars kommer ja inte i tid
15. Innan jag går och lägger mig plockar ja fram nästa dagens kläder
16. Just nu tänker jag på att ja är uttråkad , saknar anna !
18. Idag har jag kollat på film
19. Inatt ska jag och anna vara me varandra
20. I morgon kommer jag att åka till stan ?
21. Jag vill verkligen ha snö på julafton

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaah, du och din korv ! ;)

2008-12-21 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:
>
Trackback
RSS 2.0