inget att göra

Favoritcafé: gaute eller hur dt stavas
Favorittidning: elle,NU,instyle och glamor
Favoritplagg i garderoben just nu: min rosa Ralph Lauren tröja , hmm varför blir texten blå? :O
Byter gärna garderob med: Nicole Richie och Lauren Conrad
Vanligaste färgen på mina kläder: hah , emo färgen antarja
Sminktips till allmänheten: dra på lite extra
Mitt rum kan beskrivas som: tjejigt
Mig själv med tre ord: glad,galen och humor
Jag tränar: basket spelar även tennis när ja har tid
Jag ville bli när jag var liten: modell och delfinskötare
Nu vill jag bli: redaktör (starta en egen tidning)
Humör just nu: rätt okej
Är det nåt du absolut inte äter: korv och blodpudding , host anna ;) haha
Hur många kuddar sover du med: en
Morgon- eller nattmänniska: nattmännika antar ja
Sparare eller slösare: hehe , slösare men dt kan ju bli ändring på de
Bästa film: ja gillar in her shoes men dt finns as många mer som ja äälskar
Hur många barn vill du ha när du blir stor: en eller två tjejer , annars typ inget
Bio eller promenad: bio såklart
Är du kittlig: jaa , men ja e oxå bra på att spela
Största svaghet: att ja e rädd att misslyckas ? kanske
Det här är jag bra på: att vara mej själv
Chips, morötter eller godis? goodis (lakris och chocklad)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : typ näästan alltid städat
Kaffe, te eller inget? tee , loveit :)
Har du en besatthet? klääder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:
>
Trackback
RSS 2.0