lista

9 FÖRSTA :
första bästa kompis: sara thunberg
första bil: saab
första kärlek:  calle
första husdjur: flashyy , min hund
första semester: nån spanien resa ? :)
första praoplats: ja har inte praoat än :()
första köpta skiva: ?
första riktiga kärlek: den kmr ja hålla för mej själv
första piercing:  ja har bara hål i öronen ? :D
första konsert: destiny childs


9 SISTA :

sista drycken:  vatten
sista bilfärd: till sthlm's östra
sista filmen du såg: jönssonliganX)
sista telefonsamtal: anna berglund bv.
sista bubbelbadet: igår
sista spelade cd:  rätt länge sen
sista kyss: för länge sen .
sista måltiden:  middagen

8 HAR DU NÅNSINN :
dejtat en av dina bästa kompisar: nope
blivit tagen av polisen: här ere ordning åreda
blivit kär vid första ögonkastet: ja
fått ditt hjärta krossat: en gång
sagt jag älskar dig till någon och inte menat det: kanske , nån gång men ja säger oftas saker som ja menar
krossat någons hjärta: hope not
busringt till någon: ämh, mitt intresse (A)
ljugit för en kompis: ja , dt har väl alla.

7 SAKER DU HAR PÅ DIG :
1. tunika
2. SSS tröja
3. juicy couture mjukisar
4. snobben tofflor:D
5. undekläder
6. nagellack
7. --

6 SAKER DU HAR GJORT IDAG :
1
. varit sjuk
2. kollat på hundra filmer typ
3. blivit tjock
4. pratat i tel.
5. blivit uttråkad
6. pluggat eller försökt


5 FAVORITSAKER :
1. TRION
2. smink&smink
3. allt som e sött;)
4. musik
5. sol

4 PERSONER DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR :
1. marie paus
2. hannah och anna
3. sara thunberg
4. catti

3 VAL :

svart eller vitt: båda
sommar eller vinter: hah , båda igen
kaka eller godis: goodis (A)

2 SAKER DU ÄLSKAR :
1. mina vänner
2. att leva (när allt går som de ska)

EN SAK DU ÅNGRAR :
1. haha , typ ingenting allt har en mening


Kommentarer
Postat av: marie

aaw, känner mig hedrad :')(A)<3

2008-11-24 @ 21:47:02
URL: http://marieees.blogg.se/
Postat av: Sara

JAG ÄLSKAR DEJH!

2008-11-24 @ 23:38:17
URL: http://saragt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:
>
Trackback
RSS 2.0