haha,lite små konstiga saker om mig!

- ja valde just puss&kram för att ja hade svårt att trycka in &,det tog så lång tid!
- ja älskar lakrits!
- ja gillar att städa för det mesta.
- ja älskar att läsa tidningar när ja e på toa,det e det bästa som finns!
- ja älskar techno musik hur töntigt de än låter.
- ja älskar att dansa för mig själv.
- ja älskar att klippa&klistra ihop saker.
- ja skrattar på ett väldigt spec sätt när ja skrattar som värst,ja pressar tungan emot baksidan av mina tänder  så att de as konstigt!
- ja älskar att sminka mig,minst 2 gånger om dagen!
- ja drömmer om att få shoppa var och för hur mkt jag vill under en timme.
- ja har bott i/på/bor: lilla essingen(bor nu),lidingö(bor nu),djursholm och vasastan.
- ja gillar att ha skilda föräldrar.
- ja,mamma &min syster ella bodde i våra kusiners hus precis efter mamma&pappas skildsmässa.
- ja gillar inte katter,de är äckliga.
- ja äälskar att bada,gör det hela tiden.
-ja klipper mitt hår på armarna,haha tycker att de blir för långt! hah,helt stört
-ja älskar att läsa fjortisbloggar,vet dock inte varför :/

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:
>
Trackback
RSS 2.0