lista

[ ] varit i slagsmål
[x ] blivit dumpad för någon annan
[x] dumpat någon
[x] varit ledsen
[x] glad
[x] kär
[x] skolkat
[ ] åkt polisbil
[ ] snattat
[ ] däckat
[ ] svimmat
[ ] haft ett one night stand
[ ] varit i mer än två förhållanden
[x] badat naken
[x] varit på en festival eller konsert
[x] fått nya vänner
[ ] förlorat en eller flera vänner :(
[x] kissat på mig (skrattattaker)
[ ] blottat mig
[ ] tagit någon sorts drog
[ ] försökt ta livet av mig
[x] du har sovit utomhus
[x] rymt hemifrån
[x] smygit ut utan att mina föräldrar visste om det
[x] haft prov och inte pluggat till det
[ ] fått IG i ett ämne eller flera
[ ] fått MVG i ett ämne eller flera (får inte betyg)
[x] skrivit en låt.
[x] känt hat
[x] varit utomlands
[ ] blivit gravid
[ ] flyttat hemifrån
[x] badat i havet
[ ] varit på en vild fest
[x] saknat någon
[x] duschat med någon
[x] tjänat pengar
[ ] ätit skräpmat en vecka i sträck
[x] solat utomhus
[ ] solat i solarium
[x] jobbat
[ ] fått sparken från jobbet
[x ] mobbat någon (beror på hur man ser de)
[ ] blivit mobbad
[ ] färgat håret mer än 10 ggr
[ ] brutit ett/flera ben
[ ] opererat mig
[x] gråtit för något som hänt i ditt liv
[ ] skönhetsopererat mig
[x] sovit bort en hel dag
[x] varit vaken en hel natt
[ ] varit vaken i 48 timmar eller mer
[x] haft fest hemma
[x] varit på badhus
[x] slösat pengar på något helt onödigt
[x] blivit arresterad - (eller asså nästan)
[ ] kört rattfull
[ ] åkt dit för rattfylleri
[x] fått kontakt med gamla vänner
[x] du har vart på bio
[x] du har strulat med någon
[x] du har älskat någon
[ ] du har gjort illa dig själv
[x] du har vart osams med din bästa vän
[x] du har fått en ny mobil
[x] du har känt dig ensam
[x] du har vart osams med din lärare
[x] du har tränat
[x] du har nobbat någon
[x] du har bråkat med dina föräldrar
[x] du har sagt att en främling är snygg
[x] du har gjort ett stort misstag
[x] du har slagit någon (på skoj ,hhah)
[x] du har kallat någon hora/slampa

lista från :http://prinsessan.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:
>
Trackback
RSS 2.0